söndag 21 juli 2013

UT OCH RESA

Känner att jag vill komma härifrån lite, andas annan luft och bara ha roligt. För att vara snäll här hemma med att stötta, trösta och att öppna sin famn och sitt hus har man tydligen ingenting för.
Men att resa nu är kanske lite dumt när vädret här hemma är helt underbart. Men hösten kommer snabbt så kanske skulle man planera in en höst/vinter resa. Alltid lite nice att ha något att se fram emot. Frågan är bara vart?

Kan inte bestämma mig om jag vill boka något eget eller om det får bli charter med "all inclusive" och sånt. Om jag vill ha det lugnt eller om jag vill ha city liv. Eller om jag vill ha sol, hav och pina colada. Kanske skulle man bestämma det innan man bestämmer vart. Eller skall man bestämma vart innan? - Öh, jag velig.... Nä då, inte alls!! ;-)

Har ni några förslag? 

Inga kommentarer: