lördag 20 juli 2013

HÄRLIG DAG!

 
Jag har haft en underbar dag med min familj. Alla har idag varit här och firat min dag vilket känns väldigt speciellt. Att fylla år mitt i sommaren och mitt i semestrar brukar göra att det det alltid är någon borta. Men i år var alla i min närmsta familj här - TACK!! 

Dagen har varit lugn och jag har bara flutit runt och njutit av varje sekund. Jag har fått massor med fina presenter och massor med fina blommor. Så jag skall verkligen inte klaga. Sedan alla dessa gratulationer som haglar in på Facebook gör löjligt nog att man känner sig lite speciell. Sedan alla dessa telefon samtal och alla mail och meddelanden. - Stort tack till Er alla!! 

Nu är jag faktiskt helt slut, min hjärna känns som äppelmos och det skall bli riktigt skönt att hoppa i säng nu. Kanske är det för att man har blivit gammal som gör att man inte orkar med på samma sätt, vad vet jag? Förhoppningsvis så är jag lite piggare imorgon. 



Inga kommentarer: