onsdag 10 juli 2013

PÅ DET IGEN?

Känns som om vi kanske har vilat nog nu efter att nästan tagit livet av oss själva i måndags när vi både cyklade och tränade på en och samma dag. Väskorna är i alla fall laddade men rena och fräscha kläder så vi får väl se vad Per och Hanna känner för när de kommer hem.

På tal om väskor, var på Freeport idag med min dotter Madelene och hennes Jesper och lunchade efter att hon hade klippt mig. Klippningen blev för övrigt jättebra, - Tack Madde!  

 
Åter till väskor, jag såg en as cool typ tränings/weekend väska i skyltfönstret på Hugo Boss. Kände genast att det egentligen stod Peter Boss på den. Men kanske var den lite dyr, 4000:- för en väska? - Hum... Jag vet inte, jag har kanske väskor så det räcker. Fanns även en golfbag i samma stil. Nu är jag ingen golfare precis men hur coolt hade det inte varit och rulla in en Hugo Boss bag på golfbanan?? Jäkla skit att jag glömde fota dem!! 

Jag får nöja mig med min Ben Sherman som träningsväska. Per, ja han kör med en Adidas i samma stil! För visst är det viktigt när man tränar att skorna matchar väskan!? - Hahahaha..

Inga kommentarer: