onsdag 10 juli 2013

SNART DAGS ATT UPPDATERA

Nu är det snart dags att både uppdatera och uppgradera min programvara. Känns lite tråkigt då jag har kört Peter 3.0 i snart 10 år. Fast då med lite fin justeringar däremellan från typ 3.1 och uppåt.

Men samtidigt så skall det bli spännande då jag har hört av flera som redan har uppdaterat sin programvara till 4.0 att man har det bästa att vänta och det bästa är kvar. Så jag ser verkligen fram emot detta. Men som alltid kan det ju just då när man uppdaterar bli lite fel innan allt liksom faller på rätt plats. Fast jag har ju ca: 10 dagar på mig att både öva och träna!!

Men som tur är så har jag kvar hela 3.0 versionen i mitt egna P-Cloud, så det är bara att ladda ner och börja om, utom i fall att något skulle gå fel. Fast nu skall vi inte se bakåt utan full fart framåt. Ingen kris här alls, skall bara klippa mig idag och imorgon skall jag till Klinik34 och få lite botox och sån shit... - Hahahaha