onsdag 24 juli 2013

TOG EN RUNDA PÅ CYKEL

 
Eftersom jag banga att åka till gymmet igår så bestämde jag mig för att ta en cykel tur idag istället. Riktigt skönt att bara ge sig iväg och inte ha något speciellt mål. I och runt Kungsbacka så finns det massor med hästar. Stora, små, tjocka, skitiga, vita och fläckiga. En och annan kossa finns det också!


Riktigt mysigt att se dem gå där och smaska i sina hagar när man susar förbi. Tänkte att jag måste använda min cykel mycket mer. Skall villigt erkänna att jag bara har använt den samma dag som vi köpte den och en gång till. Lite onödigt att köpa cyklar som man inte använder dem, eller hur?
 

Körde också förbi denna skylt som jag inte har en aning om vad den betyder. Ser nästan ut som om det är något en skidskytt skulle använda i sin träning!? Nu sitter jag i alla fall här och slappar och har fötterna högt, för jag lovar... Det känns att man har rört lite på dö köttet!! Mina gamla knän höll, så nu blir det gymmet ikväll. Inga mer ursäkter, på det bara!! ;-)




1 kommentar:

Anonym sa...

Märkena varnar för att där finns folk med nedsatt syn (den rektangulära) och nedsatt hörsel.