måndag 15 juli 2013

TURIST I GÖTEBORG

Jag och Norma åker Paddan i Göteborg!
Nu har vi varit inne i Göteborg och turistat lite. Riktigt kul och vi hann med att åka Paddan i kanalen i Götet och gå till Hard Rock Café och smälla i oss en bamse hamburgare till lunch. Nu har vi precis kommit hem och sitter på altanen och dricker kaffe i lugn och ro.

Per matar hundar nu och har redan förberett för att han skall gå och vila lite. Norma har redan gått och lagt sig i sängen för att både vila och tittar samtidigt på James Bond och Skyfall. Så nu är det snart bara jag och Birgitta kvar uppe. Men kanske jag också skulle gå och slagga lite, jag menar... Jag var ju ändå uppe redan 06:00 idag så då får man väl det? 

Har massor med fler bilder från Göteborg som jag får lägga ut senare!! 

Inga kommentarer: