måndag 15 juli 2013

RUTINER!!!

Nu tror jag allt allt vi behöver införa nya rutiner lite här hemma. För igår kväll kom jag inte i säng före 01-00. Sedan var det "någon" som stod på min trappa redan 06:00 och knackade på dörren!! - Alltså detta är inte OK.

Jag behöver min sömn och då minst 8-10 timmar annars är inte jag människa. Sen om andra bara behöver 5 timmar så får inte detta bli mitt problem, för det blir det!!! Men som sagt, lite nya rutiner eller kanske lite rutiner överhuvudtaget kan aldrig bli fel.

Det kommer troligtvis inte bli så mycket bloggade framöver då jag har händerna fulla med annat just nu. Men jag skall försöka klämma in detta på något sätt då och då i alla fall. För nån lugn stund skall det ändå bli.

Nu på morgonen var vår veterinär här och gick igenom lite hundar. Sån lyx att inte behöva åka iväg med allt man har utan att veterinären kommer hit istället. Skönare för hundarna också tror jag att få vara i sin hemmiljö.

Nu skall vi göra oss i ordning och åka in till Göteborg och turista lite. Damerna här hemma och även jag och Per behöver lite frisk luft tror jag!! ;-)

Inga kommentarer: