söndag 14 juli 2013

HANG OVER!

Jag drack kaffe och juice igår kväll men ändå känns det som om jag har värsta baksmällan idag. Hundutställningar suger verkligen musten ur kroppen och man blir bara helt slö. Mina hundar jag hade med mig verkar också lite trötta idag. Men de gör verkligen inte de som var hemma!!!

Ch. Clopsville Gin Rickey & Ch. Vouges Roiyaru Naiki
Nu sitter jag med Lena och Thomas på altanen och dricker lite kaffe. Per har åkt ner till Varberg för att hämta Norma Inglis som skall stanna hos oss i några dagar. Skall blir lite kul då vi skall försöka hitta på något skoj. Pratade bara lite snabbt med henne igår efter att hon hade dömt Chihuahua och hon verkade nöjd och glad över antalet och de hundar som kom. 

Mitt fejs känns idag inte alls lika svullet. Så skönt men nu känner jag istället hur botoxen kickar in. Det tar några dagar för den att verka.... 

Inga kommentarer: