fredag 9 augusti 2013

FÄRDIG!!

- Wow, det trodde jag aldrig men jag har nu bockat av hela min lista. Jag hann i tid, men jag skall villigt erkänna att det hade jag inte gjort utan Per och Hannas hjälp. Men nu är i alla fall alla hundarna badade inför helgen, så skönt. Allt annat som skulle vara klart är också klart. Bara lite små fix kvar som att fixa kläder inför helgen och packa hundväskan. Fast det var ju inte ens med på listan.


Lite bra är det ju att Hanna badade fyra av dem och Per tre, för då har jag ju någon att skylla på om det inte går bra. - Hahahaha.....  Nä, jag är oerhört tacksam för all hjälp.

Per är nu på Landvetter flygplats och hämtar Gordon. När de kommer skall vi bara njuta av kvällen och äta lite gott. Blir nog en tidig kväll eftersom vi skall upp tidigt och köra mot Askersund imorgon bitti. Kör nu försiktigt ni som också skall till Askersund, så ses vi där!!


Inga kommentarer: