tisdag 13 augusti 2013

HAR LITE TRÅKIGT!!

Huset är sååå tyst, hundarna ligger och sover och det regnar utanför. Våra gäster har åkt och Per är i Stockholm idag, huset är helt tomt. Jag känner mig lite trött och sliten idag, så jag gick och la mig på soffan en stund. Känner mig nästan som när man var liten och gick till mamma och sa, - Jag har ingenting och göra.... Fast jag har massor att göra, lovar!!
Vet inte riktigt vad jag skall blogga om heller egentligen. Finns egentligen massor att blogga om, men jag känner att jag är lite för slapp och slö för att blogga om något lite mer "seriöst" än bara - blaj, blaj.

Tror jag bara skall ligga här och fundera på varför det finns så himla många bittra och negativa människor där ute i världen. Sådana som inte kan glädjas med andra utan alltid måste hitta något som inte är bra eller fel. Vilket tråkigt liv de måste ha, och jag undrar jag hur de egentligen mår? 

Inga kommentarer: