tisdag 14 januari 2014

HAR RAST!!


- Puh, nu har jag tagit en liten paus efter att ha hållit på med valparna hela förmiddagen. De har fått både rent och större plats att vara på. De växer och kräver mera nu både av mig och utrymme. Så nu har de fått stort så att de kan galoppera omkring nästan precis som de vill.... Lyckliga valpar är trygga valpar!

Sedan har jag även haft lite mammavård. Det blir ju en och annan tova när valparna hänger och klänger på dem. Så nu är även de fina och fått tassar och klor klippta. Alltså herregud, det finns alltid nått man kan göra när man har hundar. Tycker jag håller på och fixar och donar hela jäkla tiden. När man är klar i ena ändan så är det bara att börja i nästa och sen börjar allt om igen. Man kan aldrig få känslan om att, - Nu e jag klar!!

Så sitter nu och tar mig en välförtjänt paus med en AloeVera dryck. Känns behövligt då Per är hemma idag och är sjuk. Han, hostar, nyser och snorar och håller på, - JAG VILL INTE BLI SJUK!!!!
 

Inga kommentarer: