måndag 13 januari 2014

HELTID

Idag gick jag upp 07:00, lika tidigt som Per då jag tänkte vara riktigt duktig och faktiskt jobba heltid denna veckan som den  "Housefrau" jag är. Men huuu... Varför? Nu är jag helt slut och är bara 20:00, och inte har jag fått gjort så mycket mera idag trots att jag var uppe med tuppen.

Fast jag har ju haft trevligt besök idag och vi har parat hund och suttit och tjötat hela dagen lång. Så att jobba heltid tar verkligen på krafterna. Till och med hundarna fick en chock imorse. De tittade på mig med en trött blick som sa; - WHAT!?! - Hahahaha... De är ju också vana att sova lite längre.


Nä, i morgon återgår jag nog till min halvtid igen, och går då inte upp förens jag vaknar. Ligger nu i soffan och verkligen kämpar mot mina tunga ögonlock. Ser att det är idrottsgala på tv, jag kommer nog somna bums!!
 

Inga kommentarer: