onsdag 15 januari 2014

PAIN


Har haft det på känn ett tag att min rygg skall balla ur. Och idag kom det, känns verkligen som om jag har hundra knivar i ryggen just nu. Det smärtar hela tiden men ibland hugger det riktigt till och det känns nästan som om det kom en ny kniv. Går idag framåtböjd och hasandes som en gammal farbror och allt går så himla långsamt idag. Hatar verkligen detta just nu och ännu mer min rygg!!

Har ju varit så flitig med att gå till massören typ var 3dje vecka hur länge som helst. Men har slarvat massor med att gå dit den sista tiden. Har säkert inte haft ont i ryggen på över 1,5 år, men nu jäklar. Blir till att hålla sig lugn idag och inte sätta igång för stora projekt. Tänk vad lite massage ändå kan göra för att hålla sig frisk och stark!! Ångrar nu att jag slarvat...

Per är hemma idag också då han är mega förkyld, så ja... - Det är lite ynkligt här hemma idag!!!

1 kommentar:

Denkillen sa...

Tjenare
Tänkte tipsa dig om fb-gruppen "killar som bloggar", det är som du hör en grupp där endast killar bloggar.

Jag skapade som sagt den här gruppen för bara oss killar och det är för att det kan vara roligt för att dela med sig utav sin blogg. Men också för att jag tycker killar ska få ta plats mer i blogg världen, så därför kan det vara roligt med en gemensam grupp !

Då får mer än gärna gå med och lägga till alla manliga bloggare du vet!

Ha de gött

Länk : https://www.facebook.com/groups/452221528198941/
// Denkillen