fredag 10 januari 2014

VOUGES ZINATRA

VOUGES ZINATRA
1 cert & 1 Res-Cert
(Ch. Clopsville Baileys - Rosscrea Simply Red, 1 Cert)

Eftersom jag har bestämt mig för att dra ner på antalet hundar och dessutom sluta helt med helfärgade Cavalierer så blir liksom lille "Jimmie", Vouges Zinatra lite över och kvar här hemma vilket jag kan tycka är lite synd. Ok, mina gamla tanter Ch. Vouges Ruthie, Ch. Vouges Jocelyn och "Jimmie's" mamma Rosscrea Simply Red är kvar, men det får de också vara. 

Så jag slänger nu ut en första trevare här i bloggen om det kanske kan finnas någon där ute som är intresserad av att ta hand om honom och hans kvaliteter. Han är bara utställd några få gånger med då med både Cert och Res-Cert. Han har ögon, knän och hjärta UA. Så det är liksom lite bara att fortsätta köra vidare med honom. 


Har absolut ingen panik med att han skall flytta. Hittar jag inte rätt hem så får han givetvis stanna, inget mer med det. Gillar egentligen inte detta, då det verkligen är tuffa beslut för mig att ta. Men visst, jag är öppen för förslag och rätt hem till honom!! 

Inga kommentarer: