onsdag 11 juni 2014

HUMBERSIDE CAVALIER CLUB SHOW

Här nedan kommer en liten bildbomb från utställningen i söndags. Men mest kanske på människor, hundarna sitter som bilder på min näthinna, det räcker. :)

Jag fotade faktiskt inte så mycket på utställningen då det alltid blir fullt upp med annat. Som att titta på hundar och prata med olika människor, så jag har lånat några av bilderna av Norma.

Jag, Norma Inglis & Linda Flynn (Linjato)

Cesar Cortes med sin fina Miletree Montesuma Of Londoncor

Ted Rogerson  (Rabymar)

Per, Kari, Jag och Jean

Diane Searle (Stonepit)

Rutha Towse (Miletree) & Norma Inglis (Craigowl)

Rutha Towse

Rök paus med Per och Kari

Norma bjöd på ett litet party där det fanns massor att både dricka och äta.
Allt firades då "Sally", Craigowl Salzburg hade fått titeln GBCH.



Jean Sailsbury fixar lite med Clopsville Irish Mist innan hon skulle in i ringen


Jean Sailsbury med Clopsville Irish Mist & Clopsville Mimosa

Inga kommentarer: