lördag 15 november 2014

CLOPSVILLE LORETTA

CLOPSVILLE LORETTA
(GBCH. Pascavale Jacob - Clopsville Santa Barbara)

Haft en riktigt skön och slapp lördags morgon. Först sovmorgon då Per var uppe tidigt som vanligt, detta trots att han var ute igår kväll med jobbet. Så han tog hand om hundarna och mycket därtill innan jag ens hann komma upp. Typ dammsuga och allt... - Vilken lyx!!! Men jag vet inte vilka rutiner jag har numera, känns som om jag sover och är vaken dygnet runt på nått konstigt sätt. Måste försöka få tillbaka mina vanliga gamla vanor. 

Har nu på förmiddagen myst med valparna måste säga att "Lulu", Clopsville Loretta är en underbar liten valp. På något sätt så vuxen till sättet men ändå så liten. Hade hon varit människa skulle man kunna säga att hon är lite lillgammal, underbart temperament. Idag skall jag också försöka ge mig på att fota "Kenza's" små valpar. De är hur söta som helst just nu..... 

Inga kommentarer: