lördag 15 november 2014

NIKE & NILLA

VOUGES ROIYARU TENPUTE-SHON - "Nike"
(Ch. Vouges Roiyaru Toriko - Vouges Roiyaru Kesshi)

Hade ju tänkt att jag skulle fota "Kenza's" valpar idag. Men istället klippte jag klorna på dem, och efter det blev de trötta. Så jag försökte istället fota syskonen "Nike & Nilla" med min webcam. Lite svårt då man både skall hålla i valpen/valparna och sedan klicka igång kameran. Men det blev ju ändå helt ok. Fast lilla sura "Nilla" ville inte riktigt vara med. - Hahaha... Hon påminner mig redan så himla mycket om sin farmor "Marja", och hon är och har alltid varit ett original i sig.

"Nike"

"Nike & Nilla"

VOUGES ROIYARU TENPUTE-SHON & VOUGES ROIYARU YUUWAKU
(Ch. Vouges Roiyaru Toriko - Vouges Roiyaru Kesshi)

Får se om det kanske kan bli lite foton på de andra valparna i morgon. För nu skall jag faktiskt ta lördag kväll och slänga mig i soffan med Per, Hanna och kaffe och bullar och titta på "Så mycket bättre"..... 

Inga kommentarer: