onsdag 17 juni 2015

KUNSKAP

OBS!! Efter en fantastiskt respons så är det nu redan fullt. Jag är väldigt glad att så många vill vara med och kanske kan vi i framtiden göra en del två av detta!!!  Jag kommer höra av mig till er som visat intresse lite längre fram med mer info om denna "Kunskaps" dag. 
--------

Kunskap är något man alltid bär med sig, kunskap är något man aldrig kan få för mycket av. Så jag tänkte med detta blogginlägg kolla om det kanske finns intresse för att få ännu mer kunskap i ämnet hund. Man kan alltid lära något nytt. Då kanske lite om hundens anatomi, hur man visar hund och hur det är att vara domare. Finns massor att lära och få tips om, vi blir aldrig fullärda... 


Det är nämligen så att jag har pratat med Moa Persson som är både domare och uppfödare om hon kanske skulle kunna tänka sig att komma ner hit och underhålla oss lite. Kanske öppna våra ögon, lite se utanför boxen. Tanken är att jag skall försöka få till detta så att det liksom inte blir som att gå på kurs och sitta vid en skolbänk. Utan en mer intim träff där vi har högt i tak och mycket diskussion och frågor. Jag kan själv ibland sakna det gamla och genuina hundsnacket. Det då man delar med sig av vad man kan och ens erfarenheter. Ni som varit med länge vet vad jag menar. Lite denna känslan vill jag få tillbaka. 

Mer om Moa Persson och hennes kurser och utbildningar hittar ni HÄR. Tanken är att denna dag skall hållas i början av oktober, så det är gott om tid kvar. Men eftersom det är en mer intim & exklusiv dag så kommer det vara begränsat antal deltagare. Vid intresse maila till - peter@vouges.se

Inga kommentarer: