måndag 13 juli 2015

LAZY DAY!!

Idag har vi haft en riktig slappar dag måste jag säga. Vi tog en lååång morgon för att sedan åka till Freeport och gick omkring där och kollade in vad som köpas kan. Shoppade faktiskt inte en pryl men hittade en del som jag kan tänka mig att ta med hem nästa gång jag är där.



Ibland är jag en sån där som impuls handlar massor och ibland så kollar jag liksom bara läget och funderar på behöver jag verkligen ett par skor till, eller om jag inte har jackor så det räcker. Allt hänger på vilket humör man är på. Konstigt att det kan vara så olika när man är iväg och shoppar...

Vi gjorde det lätt för oss idag och åt middag på Freeport innan vi åkte vidare till ICA Maxi för att köpa lite måndagsmys till någon bra film i kväll. Har lite svårt att komma på vad vi kan se så har ni förslag så får ni gärna hjälpa till.


Nästa vecka verkar det som om min förvandling kommer att ske... först Klinik 34 och sedan till min dotter som är frisör och jag skall verkligen våga denna gången, våga mycket mer än jag någonsin vågat....  - Hahaha... 

Inga kommentarer: