tisdag 14 juli 2015

ULLARED


Idag lyfte vi på våra rumpor och tog en tur ner till Ullared för att kolla läget och shoppa lite. Soligt och härligt väder men jag vet inte vad jag tycker om Ullared egentligen. Jag ser inte riktigt vad som finns där inne mer än en jäkla massa och stora kundvagnar överallt. Det är trångt och allt går såååå sakta. Men lite blev det shoppat i alla fall, Gordon hittade Jeans och sedan utanför i en annan butik hittade vi skor. Köp 3 betala för två! Gordon hittade två par och jag var inte sen att slänga in ett 3dje par. Så detta slutade med att vi gjorde ett fynd, jag ett par och Gordon två och ett par helt gratis. - Toppen!!

Nu är vi hemma igen och jag skall bara ta mig en kopp kaffe innan det är dags att ta itu med hundarna som jag hör ropar efter mig att de är hungriga. Huset är annars fullt, för idag har "våra" hantverkare börjat med vårt vardagsrum - Äntligen!! Som jag har längtat att få tillbaka det och sofforna att bara ligga och slappa i. En hemmafru behöver vila och faktiskt få i sig sin dagliga dos choklad på rätt sätt om dagarna, eller hur?? - Hehehe...  





2 kommentarer:

Anonym sa...

Citat: "Jag tycker i alla fall att ALLA dessa tolkningar, spekulationer och granskningar är att först och främst förlöjliga sig själv och då får vi inte glömma hur man faktiskt förlöjligar domaren. Det måste vara väldigt tråkigt att komma hit och döma och sedan få höra att folket redan har bestämt hur han/hon skall döma, eller kommer att döma. Att slänga till med ordet "kompis-bedömning" är inte schyst mot någon, bara pinsamt."

Vouges sa...

Hahahaha... Jag dör vad roligt att vakna upp denna onsdag och se denna anonyma kommentar i bloggen, "you made my day". Tydligt tecken på att man inte har förstått något då man rycker detta citat jag skrivit ur sitt sammanhang. Men roligast är att jag alltid avslutar varje inlägg i bloggen längst ner med en Vouges signatur och en slogan som - Alltid retar det nån! Att jag sedan har en header/bild högst upp i bloggen som en dömd fånge kom ju faktiskt inte till av en slump. Men snart är det dags för nästa utställning med ny domare så vi ses/möts säkert snart igen!! :) Ha nu en underbar dag lyckliga du...