torsdag 5 juli 2012

PRINSEN HAR LANDAT!!

Nu är han här, en hunderbar och härlig liten kille. Han traskade bara in som om han alltid har varit här. Så skönt när det funkar så. Just nu sitter han nedanför mig och pockar på min uppmärksamhet. Och då visade han sina konster för mig. Han kan göra - Hi5!! Clever liten hund....

Nä nu skall jag hoppa i duschen för snart kommer gästerna från England.  De åker bil så jag vet inte viken sida de nu kör på från Malmö. Skulle inte förvåna mig om de kör mot trafiken!! Har nu fönat två hundar (hade tänkt hinna med fler) och har hår i munnen, näsan och ögonen....

Klockan ringer väldigt tidigt imorgon bitti. Tänkte att jag skulle ta mig en tur till Tvååker och titta. Har ju inte anmält någon så det skall faktiskt bli lite mysigt att bara strosa omkring för en gång skull...så Hi5 säger jag !!


Ser ni honom - inte bästa bilden kanske!!?
Skall försökt ta lite nya så fort jag hinner & kan.



Inga kommentarer: