torsdag 4 april 2013

SICKEN HÄRLIG DAG!

Igår kom Japanese Chin årsboken från England, så idag har jag suttit ute i solen och bläddrat lite i den, men en härlig kopp kaffe. Samtidig rusade Mindy & Co. runt och lekte ute på altanen.

Årsboken var jättefin och fylld med många fina hundar. Tror till och med att denna årsbok var tjockare än Cavalier årsboken som kom förra veckan. Så roligt att se att det finns så många härliga ras entusiaster världen över som jobbar hårt för denna lilla underbara ras. Känns nästan som om man i Jappe världen jobbar mer tillsammans än i Cavalier världen där det nästan är lite mer motsatsen.

Nått jag också reflekterade över idag när jag satt ute med mina Jappar var att; Tror ta mig sjutton och baskemej att vi väntar små Jappe valpar. Är inte helt 100 ännu men jag har allt mina aningar. Om det kommer valpar så kommer jag bli hur lycklig som helst. För finns det några sötare små valpar än - Japanese Chin?

Inga kommentarer: