tisdag 7 maj 2013

SOL & BAD

CH. HOMERBRENT CHINKI
(GBCH. Homerbrent Kandai Na - Homerbrent Nihon Siki)
Idag har jag också varit lite flitig. Ibland får man faktiskt klappa sig själv på axeln och säga att man är lite duktig. Har idag på förmiddagen passat på att bada lite hundar och de gillar verkligen att sedan bara sitta och njuta i solen och självtorka. Vilket är jätte skönt för mig för då slipper jag det sista momentet med att föna dem torra!! ;-)

Det är riktigt varmt och skönt så det är nästan så att jag funderar på att själv ta mig en dusch och sedan sätta mig på altanen och torka, undrar vad grannarna skulle säga då?? - Hahahaha..

Det har varit mycket Jappar det sista i bloggen. Kanske skulle jag ta och bada och fota lite Cavalierer nån dag, - ja, why Not. Men idag orkar jag inte, har badat fem jappar idag så det får bli en annan solig och fin dag!!

Inga kommentarer: