onsdag 12 november 2014

SNABB LEVERANS..


Jäklars vad snabbt sakerna kom som jag beställde häromdagen. De kom redan igår men jag hämtade inte paketet förrän idag. Jag visste inte ens om jag skulle få sakerna då det krånglade när jag kom till betalningen. Och om jag inte förstått allt fel så var det något fel hos Nordea och deras kortbetalning med Visa den dagen. Så felet låg alltså inte hos mig, sakerna kom och de kom på en faktura istället. Funkar ju det också...  


Jag beställde lite saker då givetvis från VetZoo. Bland annat den bästa öronrensen som finns MalAcetic Aural. Den kan ju vara bra att ha nu när det blir fuktigt ute, för den håller verkligen svamp och sånt på plats. Sedan blev det också en ny klippmaskin från Oster, så i morgon skall jag skingra mina tankar lite och leka hundfrisör. Skall bli spännande och se om mina Cavalierer kommer se ut som Cavalierer efteråt. - Hahaha...    

- Jaa, jag vet att man inte skall klippa och trimma Cavalierer...... ;)

Inga kommentarer: