tisdag 19 maj 2015

AWESOME


Jag måste bara få säga och klappa mig själv lite på axeln för jag tycker faktiskt att jag varit riktigt duktigt denna vecka och det är fortfarande bara tisdag. Jag har tagit tag i sådana saker som jag så lääääänge har gått och funderat på men liksom aldrig kommit till skott. Ibland blir jag bara så trött och irriterad på mig själv att jag inte gör och tar tag i saker direkt när jag tänker på dem. Nä, jag låter bli och går och väntar.... men vad sjutton väntar jag på egentligen??

Jag har nu tagit tag i...
  • Tandläkaren
  • Lite pappers jobb med dispans ansökan
  • Tackat ja till ytterligare två utställningar att döma i höst
  • Bokat tid till vårdcentralen
  • och givetvis allt det vanliga jag gör varje dag med hus och hundar
Detta med vårdcentralen är precis samma sak som med tandläkaren. Jag har säkert i flera år gått och funderat på att boka tid med aldrig fått gjort det. Men nu är det gjort och den 4:de juni skall jag dit. Kanske är det så när det är lite läskiga saker att man drar sig. Men jag skall nu kolla upp mina födelsemärken/leverfläckar. Jag har flera som både är fula och sitter lite dumt till. Så det skall bli skönt att få veta om de är farliga eller om vi kanske skall ta bort dem. 

Jag hoppas ju givetvis inte att de är farliga men jag hoppas att vi kan ta bort dem oavsett. För det första så är det ju inte så snygga sedan kan de faktiskt vara hudcancer. Bäst och säkrast att kolla upp...Så äntligen.... nu jäklar är jag på G!! 

- Onsdag i morgon, undrar vad skall jag ta tag i då?? 


Inga kommentarer: