söndag 17 maj 2015

INOFFICIELLA UTSTÄLLNINGAR

Fick precis ett PM från Specialklubben Shih-Tzu västra kretsen då jag skall döma deras utställning den 23 maj i Nygård. Vet inte om jag skrivit om detta innan, vilket kanske är lite synd. Jag har i alla fall få äran att gå igenom ca 20 raser allt från terriers till vinthundar. De andra raserna kommer att dömas av Lars Hammar.

(Min BIS sist jag dömde)

Nu tänker jag inte glömma av att lägga ut nästa utställning som jag dömmer, all information om den hittar ni nedan. Och utställning efter detta för mig kommer som det ser ut just nu bli i England och en massa "Toy Dogs", skall verkligen bli jättekul!! ;)

-------
Cavaliersällskapet Lokalområde Västra inbjuder till 
Inofficiell hundutställning för alla raser på Tjolöholms slott
Lördagen den 1 Augusti 2015


Valpklasser: 4-9 samt 9-18 månader
Öppenklass: 18 månader-8år
Veteranklass: Över 8 år
Sista anmälningsdag: 10 juli 2015

Domare
PETER GUSTAFSSON: GRUPP 7 & 9
LISA MOLIN: GRUPP 3, 5 & 10
TORD LUNDBORG: GRUPP 1, 2, 4/6 & 8
Vi reserverar oss för domarändringar
Anmälningsavgift 200 kr.   
Anmälan: Görs på SKK's internet anmälan eller använd SKK:s tävlingsanmälan finns på skk.se
som skickas via post till; BUS, Staborg Annabovägen 6 SE-43972 Fjärås Sweden
Anmälan kan också ske genom betalning av anmälningsavgift till postgiro 798919-7 Cavaliersällskapet. Vid betalning till pg ange hundens namn, reg.nr, klass och medlemsnummer i meddelanderutan. Om samtliga dessa uppgifter anges behövs inte ytterligare anmälan skickas in. märk med Inoff Tjolöholm.
Barn med hund anmäls på plats.
Parkering: 30kr
Frågor angående anmälningar: kontakta/Inquiries regarding your entry: BUS (Berith Uhlén-Svensson) vardagar 13-18 på telefon 0300-545146 eller email: bus@b-u-s.se 
Övriga upplysningar: Helena Carlsson, 0706-538941, haxe70@gmail.com

Varmt välkomna!
-----

Inga kommentarer: