onsdag 17 december 2008

REGNET DET BARA ÖSER NER, JAG BLIR SÅ BLÖT OM BÅDE SKOR OCH STRUMPOR...

... det är bara att städa, städa & städa när det är sånt här skit väder. Både moppen och mina händer nästan glöder. Blir det inte snart lite bättre väder så tror jag nästan att moppen kommer att växa fast i mina händer. *Ler*

Varken jag eller hundarna har någon speciell lust att gå ut. De yngre har inga problem, men det lite äldre och klokare (inklusive mig) stannar hellre inne. Så vissa får man ge en liten extra kick i baken för att de skall gå ut, trippande på tå!

De små valparna bara växer & växer. Äter som hästar och skiter som kor...(luktar som svin) har man inte moppen i handen så springer man omkring med tidnigspapper till valparna. Har man inget att göra så skaffar man sig, eller hur? men jag skall inte klaga, jag är jättenöjd med valparna, och ser inte något problem med allt jobb som blir. Det är bara roligt och spännande och se vad dessa små kan bli i framtiden.

Måste också passa på att tacka ALLA för den positiva respons som har blivit på bloggen. Som jag förstår så är även Danmark & Norge med och läser. Kul! Var först lite tveksam att skaffa blogg, men så här i efterhand så måste jag säga att det är faktiskt riktigt kul.

Inga kommentarer: