torsdag 9 april 2009

VILKEN DAG!

Uppe med tuppen idag. (vilket passar bra då det är påsk) För att få i ordning på de hundar som skall ställas ut i Stockholm imorgon. Nu är de badade och redo. Per och åkt för att hämta Erica då de skall åka tilsammans upp. Jag stannar hemma, då det "kanske" är valpar på G! Man kan inte vara överallt, ibland får man välja..... Per & Erica skall natta hos Familjen Svalling-Ekdahl. De är så snälla och låter dem natta i deras "låne" lägenhet!

Nu skall jag sätta igång att städa huset. Då min mor & far kommer idag för att fira att Julia har blivit 15-år! Med kommer också min äldsta dotter Madelene som blev 18 i februari. Vi får fira henne oxå!

Julia står nu i badrummet och gör sig vacker. Det tar tid för ungdomar att sminka och fixa till sig. Farmor & Farfar kommer inte förrän efter 18:00. Nu är klockan 15:00 *ler* Det gäller att vara ute i god tid!

"Tina's" valpar mår bra, de växer och frodas. Ser nu ut som små tjocka hamstrar...

Tack till alla som har skickat påsk kort. Har själv inte gjort något kort i år. Så GLAD PÅSK på Er ALLA!!

Nu hinner jag inte skriva mera, har massor att fixa med!

Inga kommentarer: