fredag 5 juni 2009

HEMMA IGEN..

..nu är det "bara" att sätta igång med hundarna.....

Jens verkade väldigt nöjd med alla presenter och pengar han fick idag. Nu kör Per honom ner till Onsala där, som jag förstod det 1200 studenter, skall fira sin examen. Förhoppningsvis får de alla en trevlig kväll. Och inte en allt för svart dag i almenackan i morgon. Blir kanske lätt så på sådana här tillställningar.

Julia irrar omkring här hemma och letar efter "Guitarr Hero", hon funderar på om hon skall åka med oss till Värnersborg imorgon. Johanna kunde inte vara utan sin kille en natt. Så hon åkte dit, och kommer hem imorgon bitti, för att ta hand om våra hundar här hemma under morgondagen. Om jag får gissa så tror jag att Julia kommer att stanna hemma och hjälpa Johanna istället för att stiga upp tidigt och åka till Vänersborg. Den som lever får se....

Nu måste jag sätta lite fart, annars så kanske det blir så att jag får åka direkt till Vänersborg när jag väl är klar med allt här hemma. Egentlingen är man allt lite galen som håller på så här. Eller hur?

Inga kommentarer: