lördag 19 september 2009

LEDIG HELG!!

Har verkligen sett fram emot att få vara hemma en helg. Utan att stå och föna och bada hundar och ha nerver på spänn. Avslappnade har både jag och Per varit idag och har inte kommit oss för att göra NÅGONTING! Som två yra hönor (eller tuppar) har vi bara gått om varandra idag. Men jag lovar det har varit skönt. Plus att vädert har varit fantastiskt idag. Imorgon får det blir andra bullar av, då vi faktiskt har lite att ta tag i. Sånt som vi har sagt att det gör vi när utställningarn lungnar ner sig. nu har dom det, så nu finns inga ursäkter längre.

Har uppdaterat våran hemsida idag med att det snart blir valpar hos oss. Nu börjar både "Ruth" & "Marina" bli runda och trinda över sina magar. Skall bli spännande och se vad detta kan ge. Extra kul är det att det är "Jacksons" första kull. Han klarade av "Marina" galant, precis som om han hade gjort detta innan. Att "Ruth" väntar valpar med Ericas "Cade" är också väldigt spännande. Fyra fina hundar har gjort sitt, nu är det bara att vänta på resultat. Kul också att det är helfärgat.

Har även suttit och planerat en och annan kombination när det kommer till Blenheims, men det blir senare...

Nä, nu skall jag ta mig an alla vovvar inför kvällen. Tidigare idag var Per och inhandlade någon/några filmer. (Han gillar att strosa omkring på Media Markt) kommer inte ihåg vad de hette, så det får för mig bli en överraskning. Skall snart göra mig redo för lite Lördags mys framför en film...

Än en gång, GRATTIS Erica, hoppas din 42-års dag har varit lyckad!

Inga kommentarer: