tisdag 8 september 2009

NY FRILLA!

Idag har varit en skön slappe dag, visserligen hade vi en igår också då Hanna & Per kom hem från sin resa, öland & Högbo. Tydligen hade de ganska precis kört 170 MIL!!

Snälla, söta & rara Hanna har tagit tåget tillbaka till Malmö idag. Men till helgen syns vi igen för nya tag i Helsingborg.

Har inte fått gjort många knop idag. Vi har varit hemma en sväng hos min mamma & pappa. De har byggt om sin altan. Åh Herregud vilken altan. Tydligen hade någon granne frågat när de olika dansbanden skulle börja spela. För jag lovar, det är lika nästan lika stort som som ett av Sveriges bästa dans hak. Men väldans fint blev det, man blir lite sugen på att bygga om sina egna altaner nu...

Vi passade också på att klippa oss, så nu är vi friserade inför utställningarna i Helsingborg nästa helg. Pappa är en "klippa" som alltid ställer upp och håller oss iordning!

Nu skall jag lägga mig på soffan en stund och kolla på en film, hoppas den är bra. För de senaste två vi har sett har varit sååå dåliga att vi har inte ens sett dom klart. Hundarna är nattade och har fått sina kvälls kex, så nu är det våran tur att mysa lite, även om det inte är fredags mys så tycker jag att tisdags mys går lika bra, eller hur!?

Inga kommentarer: