onsdag 25 november 2009

ALLA VALPARNA!!

Allt funkar bra. Jennifers valpar är tjocka, tysta och nöjda. Och med Marjas ser allt ut att funka bra så här långt! Hon har mer mamma instinkter än vad jag hade väntat mig av henne. Marja är en dam som annars är lite fin i kanten. Men nu verkar hon inte bry sig om att få lite skit under naglarna. Det har blivit hund av henne med.

Tack till alla som har ringt, mailat, skrivit i gästbok och på Facebook. Någon frågade vad som hände med Marjas flickor. Ja, det undar jag med. Det blev inga denna gången. Men det är helt OK, alla vet ju att jag gillar pojkar.....

Nu har jag städat, plockat undan och tagit hand om alla de andra hundarna. kommit ikapp mig helt enkelt. Nu skall jag ha liten egen tid. Bara slappa och ta igen mig. Njuta av allt som har hänt de sista dagarna. För imorogn och på fredag är det dags att förbereda inför Lilleström, och Norsk Vinnar utställning i Norge.

Ingen vila, ingen ro....

1 kommentar:

Nemoroses nya sa...

Ja du har att göra....men det är ju bra att du inte sitter sysslolös. *fniss*
Kanske jag kan få "din kvot" av tjejer" då???? när det blir dax här hemma.
kramiz på dig grabben.
"tant" Eva-britt