onsdag 10 mars 2010

HUM - VAD HAR HÄNT!?

Ja, idag undrar jag verkligen vad som har hänt. Sitter och tittar igenom min hemsida och bara suckar. Den är inte uppdaterad på hur länge som helst!! Måste ta mig i kragen och få gjort detta någon dag. Allt känns gammalt och tråkigt. Men på något sätt så har bloggen numera tagit över alla nyheter. Varför skall man lägga ut en nyhet två gånger?

Bloggandet har det inte heller blivit mycket av på sista tiden. Det får bli skärpning här också. Men just nu känner jag mig lite trött och slö... orkar inte ta för mig nått. Har heller inte lust med nått. Beror det på vädret kanske? Lite sol och värme tror jag vi alla behöver just nu. Så att man kan ladda batterierna på nytt med lite vår sol.

Igår efter att jag hade pratat med min mamma som satt på altanen och solade, så gjorde jag samma sak. Tog med mig kaffet, en stols dyna, och mina små Japaneser och satte mig emot väggen och bara njöt och lapade i mig sol. Men, idag!!? Vart tog den härliga solen vägen? Jag behöver dig nuuuuu..... ;-)

Inga kommentarer: