torsdag 15 april 2010

ÅRSBÖCKER!!

Vädret de sista dagarna har varit fantastiskt. Det är bara att njuta för efter sol kommer regn. Men jag hoppas verkligen att detta fina vädret håller i sig ett tag till. Hundarna mår toppen och jag mår toppen, så kan det blir bättre!!

Årsböckerna har kommit. Har bara hunnit skumma igenom båda. Så tanken är att jag nu skall gå ut och sätta mig i en skön stol och bara njuta av en kopp kaffe och mina nya "biblar". Lika roligt varje gång. Tänk vad toppen det är att få nya testamentet varje år i brevlådan...

Det ser också ut som om vi har valpar på "G"!! Så spännande att se vad detta kan bli. Det verkar som om vi lyckades trots alla odds och tidigare misslyckanden!! Skam den som ger sig!! ;-)

Till helgen så skall vi dra norrut, till Forshaga, norr om Karlstad. SDHK utställning och vi skall bara njuta av våra Japaneser en heldag, utan att se en enda Cavalier i sikte. Domare är Mrs. Jean Wallhead som själv föderupp Japaneser. Extra roligt att ställa för någon som själv har rasen. Händer inte lika ofta på Japaneser som på Cavalierer.

"Japanese Årsboken"

"Cavalier Årsboken"

Inga kommentarer: