måndag 10 maj 2010

ARANEL KENZO

Söndagen fortsatte lika bra som Lördagen. "Kenzo" blev BIR och fick CERT nr.5! Domare var Mr. Nemanja Jovanovic från Serbien.


Sedan var det dags att visa upp sig i den stora finalen och grupp-9.
Här rusar Kenzo mot....

...plats 5 i grupp 9. På bilden blir "Kenzo" lika glad som jag och hoppar och skuttar. Men om det är någon som är stolt över sin lille kille, så är det jag!! *ler*

Jag vill också passa på att tacka ALLA för gratulationer både här, mail, telefon och även på plats. Tror aldrig jag har fått så mycket beröm och grattis för en hund tidigare. ;-)

Låten nedan spelade jag och Kenzo om och om igen när vi fixade till honom inför helgen. Låten heter "Victorious" med Linda & Velvet. Kanske förde denna lite lycka. Tycker nog att den passar ganska bra in på "Kenzo" denna helgen.

Inte bara "Kenzo" utan alla:
VOUGES CHIPPENDALE
VOUGES OUTLANDER
VOUGES ROIYARO FURYO






Inga kommentarer: