lördag 30 juni 2012

JOBBA IMORGON!!

Nu är Panos Emporio butiken klar och kommer att öppna imorgon söndag på Freeport. Så skynda fynda bland massor av 300 kronors baddräkter och bikinis!!

Jag tjuvstartade redan idag och blev första kunden,
ett par rosa badbrallor blev det!

Jag ställer upp och jobbar imorgon oxå, så att vi kan få färdig butik nummer två. Om allt går som det är tänkt så kommer den öppna på Måndag. Är man då en tjej som gillar Odd Molly och Fillipa K så får man bara inte missa denna nya butik som är lite av en mix.

Skall även finnas kläder för killar, men jag har inte sett dem ännu. Skall bli spännande att rota runt bland allt imorgon. Och om inte jag har förstått allt fel så kommer det vara riiiiktigt schyssta priser!

Butiken som vi skall jobba med imorgon är Bondelid's fast deras två andra märken som heter "ClaesGöran" och "BrittInger".

 



Just nu ligger jag i soffan tittar på Sommarkrysset och smaskar på en härlig Dubbel Nougat... Mmmm, mums!! Och kommer så göra resten av kvällen... för jag har flera!!!

Inga kommentarer: