torsdag 26 juli 2012

GB GLASS!!


Mmmmm... Finns det något godare än glass efter en god middag. Bara att dela en halvliters GB Glass precis som man gjorde när man var liten. Sen är det bara att ta en sked och mumsa i sig. Min favvis är dem med jordgubbsylt, Per kör alltid något med choklad.


Vilka härliga sommardagar det har varit de senaste dagarna. Frågan är nu, kommer det att hålla i sig?
Hum, fick precis ett samtal och nu ser det ut som om min lille Jappe kille ”Dennis” (Vouges Roiyaru Shunketsu) kommer att flytta till ett nytt hem inom en snar framtid. Måste erkänna att det är lite jobbig, han är ju ändå MIN kille. Men jag vet att, ”MIN” känslan släpper så fort han har flyttat, så det kommer att bli bra.
Per har varit ledig i dag också, dessa två dagar har vi faktiskt fått gjort en hel del här hemma. Så nu är vi värda lite slappar tid i soffan!!


Inga kommentarer: