söndag 26 augusti 2012

HEHEHEHE...


Idag fick verkligen Per känna på hur det är att ta hand om ALLA hundarna på morgonen. Och när det dessutom ÖSREGNAR ute!!
Ingen hund vill ut, men när de väl kommer ut så gör de inte var de skall. Utan de gör de när de kommer in igen, då dessutom som dränkta KATTER!!
Jag hörde Per hela morgonen; - Tyst nu!!, - Men sluta nu!! - NEJ!! – Lägg av nu!! Massor med små meningar som inte var av det positiva hållet. För rusar de inte av sig ute på morgonen efter en lång natt så gör de det när det kommer in… FULL RULLE, med andra ord.
Kanske kan jag nu få in honom på min idé att bygga tak över hundgårdarna. Jag menar, det behöver ju inte vara kallt ute bara för att det regnar. Tänk vad skönt det skulle bli både för oss och våra hundar!!
Jag har i alla fall fått en REJÄL sovmorgon idag. Riktigt NAJS!!


Inga kommentarer: