tisdag 28 augusti 2012

LUNCH!!

Har inte bloggat idag på morgonen då jag har haft fullt upp med annat. Har fått ringt runt och bokat in en massa möten kan man säga. Äntligen!!
Sedan har jag suttit och försökt fundera ut hur jag skall lösa allt som händer denna höst/vinter. Någonstans däremellan vill jag ju också hinna med någon resa. Men när och var?? Ja, det kan man ju undra. Har funderat på denna resa länge nu men kommer inte riktigt till skott.
Har också hunnit få i mig lite lunch. Hum – Jag börjar bli duktig på detta. Har kommit på att det inte är så himla bra att bara äta en gång om dagen. I alla fall inte varje vecka och varje dag. Så nu har jag klämt i mig en – Lasagne a´ la Per, GOTT!!
Pissväder idag och dessutom rå kallt. Just nu har jag bara lust att krypa ner i soffan och glutta på någon bra film. Men det är just nu fullt ös i köket på alla valpar som rusar omkring då de inte kan och inte vill vara ute så mycket idag.
Nä, nu skall jag rusa och få något annat gjort…

Inga kommentarer: