tisdag 28 augusti 2012

SJUKT TAGGAD!!


Asså jag vet inte vad som har hänt, men jag måste ha fått något stort och hårt nånstans!! ;-)
….men jag är helt sjukt laddad nu inför mitt nya jag.
Träningskläderna är redan tvättade och klara för morgondagens tur. Har googlat träning, gym, proteindrinkar, PT’s och ja allt idag. Herregud, verkar nästan som om jag har fått med mig Per också. Han har ju redan ett årskort på Sportlife, men har han använt det? Nä, dags att skaffa ett till mig så att vi kan komma igång. Har redan kollat in öppetider och med dessa tider finns INGA ursäkter!!
Känns som om jag börjar fokusera på lite andra saker än klor och pälsvård. Riktigt skönt faktiskt att ibland kolla på annat än hundar och stamtavlor. Fast man kan ju göra båda, blev ju erbjuden en liten hund idag. Ännu ett beslut att ta, men jag skall inte klaga. Det är ju inga tråkiga beslut precis.
Jag säger som Maria Montazami ”- Framtiden ser ljus ut, och då menar jag inte ljuset från solen utan ett annat ljus” . Det är ju bara massa roligt på G!
Är på så gott humör känner jag så jag får nog dra igång en liten tävling igen imorgon – Så håll utkik!!

Inga kommentarer: