onsdag 29 augusti 2012

SPÄNNANDE!!


Nu har mina båda PM till utställningarna kommit. Skall faktiskt bli riktigt roligt att ge sig iväg ut igen en runda. Sen hur det går är en annan sak, har inte så höga mål faktiskt. Skall bara bli kul att komma ut och testa hur det känns. Fast visst är det kul att vinna, annars hade man ju inte åkt!
Ser fram emot denna helg och jag hoppas verkligen på härligt väder och en god anda. För regn och nybadade hundar är ingen bra kombination, eller hur?
Jisses, vad många hundar det kommer och hur tänkte jag med ALLA mina??

7 kommentarer:

Karin Hallberg sa...

Hej! Vilken utställning är det? Ser inte att det är någon i helgen. Vill gärna komma och kika eftersom vi har barnen denna helg :) /Karin o Martin

Karin Hallberg sa...

Förresten, vi längtar galet mycket nu! :) Allt utom maten är klart för hennes ankomst. Sitter och pluggar "kontaktskontraktet" och letar valpkurser för fullt :D

Kenneth sa...

Det är väl 3 dagars i Högbo till helgen? :-)

Karin Hallberg sa...

Harreguud! 53 mil enkel väg. Tusan också. Tack för infon Kenneth! :)

Vouges sa...

Ja, Högbo är i helgen. Jag trodde det var Helsingborg.. Men det är nästa helg igen!! ;-)

Karin Hallberg sa...

Ska du till Helsingborg också?

Vouges sa...

Jag skall bara till Helsingborg!!