söndag 30 september 2012

TO DO TOMORROW

Imorgon så måste jag sätta mig och svara på en massa e-mail. Måste verkligen ta mig tid för detta då jag faktiskt kan vara en riktig slarver på att svara.


Jag läser ALLA mail men när jag har gjort det så tänker jag för mig själv - Jag svarar sen. När sen då kommer och jag sätter mig vid datan så har det kommit FLER mail. Åhhh... Känner då att jag inte riktigt orkar. Så jag tänker återigen - Jag svarar sen.

Vissa mail kan oxå vara lite krångliga att svara på. Innan man svarar så måste man kanske ta reda på lite saker. Och innan man får gjort DET, ja då kan man ju inte svara. Sen kommer alltid en massa annat emellan.. Ja, ni vet hur det är!!

Åh, sicka mega problem eller hur? Nä, ärligt jag är faktiskt en slarver på att svara på mail. Tycker nästan det är lite tråkigt. Vet inte varför men får ni inget svar, så RING!! Jag är inte farlig och har aldrig bitit någon, - jag lovar!! Och även om jag hade det så kan man inte bitas genom en telefon. ;-)

Men det var "To do" imorgon, för nu är det natten - Natti!!

Inga kommentarer: