onsdag 31 oktober 2012

PAIN!!


Igår när vi var och tränade så kändes allt så himla toppen. Kul var det och visst det var tungt ibland men inte så tungt att man liksom dog!! Nä, det var bara kul. Huxflux säger Per – Nä, nu är vi klara!! VA!! Tänkte jag - redan? Men herregud vi hade tränat lite över en timme. Maj gaad vad tiden gick fort. Jag kände nästan att jag kunde ha klarat att köra en timme till…

 
Men idag, - Hum, det känns, jag lovar!! Tänk att den timman och det som var så roligt kan kännas så mycket idag. Musklerna ömmar och mest över mitt bröst. Men - Tänk om jag är gravid?? Nä, det är kanske inte så troligt men Per ringde hem idag och undrade om vi skulle köra ett pass till idag. Tack men NEJ tack sa jag snällt. Vi tar det imorgon, tror att mina muskler behöver vila lite idag.
Tänkte plocka fram lite CD skivor som jag hade lovat att låna ut. Men de sitter på väggen i ett CD ställ ganska högt upp, och att bara lyfta armarna dit, känns. Herregud var barnslig jag känner mig – TIHI!! ;-)
Det är väl bara att ge sig på det imorgon igen. Om nu denne bananen någonsin skall bli biffen!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men Hallå!!!!! Påt igen bara :-) Musklerna behöver vila så att styrketräna varanna dag är bra, men det innebär inte att DU behöver vila :-) Ni kan ju konditionsträna... Men det kanske är nästa steg. Lycka till i allafall. Ser fram emot att träffa er nästa gång ;-)