torsdag 22 november 2012

ANALYS!!

Igår gjorde jag och Kari ett roligt test. Asså jag kan inte sluta skratta vad roligt det blev. För det blev precis så som jag trodde!! :-))

Jag är inte så mycket för att analysera sådana här saker egentligen. Men ibland är det lite kul att testa olika saker. För att testa olika saker så är ju Facebook helt klart bästa platsen. Kari la ut en bild på en liten söt valp utan att skriva något. Bara ut med en bild, mest för att jag tidigare på dagen hade berättat att jag skulle senare under dagen lägga ut min nya "Julklapp".

 
Vad händer, jo Kari har tills idag fått 172 gilla och 55 kommentarer. På min julklapp så enligt statistiken så var det redan 100 som hade läst inlägget inom bara en timma, då kan ni tänka er hur statistiken ser ut idag. Då inlägget "Årets Julklapp" snabbt hamnade som det mest lästa denna veckan. (se listan till höger) Men på Facebook blev det 17 gilla och 10 kommentarer. Kul test tycker jag att det blev, för den säger ganska mycket tycker jag. Det roligaste av allt var att valpen som Kari la ut heter - Vouges Angelina!! ;-)

 
Det är väldigt många som läser min blogg dagligen, vilket jag givetvis tycker är jätte roligt. Det är ca 10 - 12000 i veckan. Tråkigt nog så vet ju inte jag vilka det är som läser. Några vet jag men långt ifrån alla. Bland annat så ringde en dam mig när jag satt på tåget hem från Sundsvall och berättade att hon sparar min blogg och läser den först på kvällarna när hon ligger borta i jobb. Jätte kul att få höra sånt och att jag kan roa någon. För roar jag och inspirerar jag en enda person så har jag ju lyckats. - Så tack för ditt samtal!! ;-)

Så varför läser man min blogg, är det för att man är lite nyfiken eller vad? I hundvärlden så blir man snabbt bortglömd när man inte är mitt i smeten hela tiden. Men är jag verkligen bortglömd med 10 000 läsare i veckan?!

Inga kommentarer: