lördag 24 november 2012

PRODUKTIV DAG!!

Idag har vi hunnit med ganska mycket faktiskt trots att vi brukar slappa som bara attans på helgerna. Lite shopping har det ju även blivit, skor som vanligt. Öh, precis som om jag behövde fler... Men ibland är det svårt att stå emot och man bara känner att dessa behöver jag faktiskt. Eller som Erica säger när hon köper väskor - Jag har ju ingen beige!! ;-)

Lite ljusslingor hittade vi också, får se till att få upp dem ute imorgon. Sedan blev det som vanligt en massa annat krafs. Nu har vi precis varit och shoppat igen fast på Ica Maxi, lite lördags mys måste man ju ha. Sedan följde det även med lite filmer, bl.a Johan Falk " Barninfiltratören" så det blir väl den ikväll efter - "Så mycket bättre" såklart!!

Pers nya Timberland skor


Mina nya kängor/stövlar från Replay


Curlingkängor från Canada Snow är ju bra att ha...


Lördags godis från Lindt - Jag blir ju smal av choklad!! ;-)

Inga kommentarer: