fredag 28 december 2012

VARDAG OCH MÅL!!

Nu är det väl mer eller mindre vardag igen. Fast helt är det nog inte det innan nyår har varit. Men konstigt nog så hur mycket man än städar och donar innan jul så behövs det även städas efter. Så idag har jag bara städat hela dagen... Skall nu fortsätta ut till hundarna!!!

Kanske skulle man sätta sig senare och sammanfatta 2012 lite som en årskrönika. Men huuu, ju mer jag tänker på det så orkar man verkligen det? För på ett helt år hinner det hända massor... Fast om man håller sig till det som har varit roligt och positivt så kanske det går lättare.

Har idag också funderat på om man skall ha några nyårslöften? eller är det ute att ha det? Jag brukar kanske inte ha några nyårslöften utan mera försöka sätta upp nya mål för det kommande året. Så att sätta upp mål är kanske bättre än löften!! ;-) Så vad skall jag ha för mål med 2013, det tåls att tänka på. Lite vet jag redan, men jag vill nog ha mer än "lite" mål. Vill liksom att fler bollar än en skall rulla i mål, skulle vara skönt att sätta en rakabajsare rätt i krysset!!! Göra en Zlatan liksom... Hahahahaha...

Inga kommentarer: