fredag 25 januari 2013

KUNGSBACKA BLODBAD!

Tar en liten paus i mitt städande och tänkte ta upp lite ny historia nämligen, - Kungsbacka Blodbad. Detta blodbad kommer ungefär var sjätte månad, det går verkligen inte missa. Sen kommer det lite då och då på grund av att jag är klumpig och slarvig. Sedan kan blodbad också orsaka SKIT stora problem!!

BLODBAD 1.
Mina Japanese Chin tjejer har synkat sig så bra att alla löper i stort sätt samtidigt. Blir väldigt enkelt både för mig och Jappe pojkarna att hålla koll på. Men det blir också ett problem, först alla blod fläckar som blir överallt i hela köket. Sen om man kanske skall para, ja vem parar man. Går ju inte att para alla bara för att de löper. Det får bli lite - Ole, Dole, Doff, tror jag! Om jag nu skall para överhuvudtaget, då jag redan har 6 Cavaliervalpar och fler är förhoppningsvis på väg. - Hum, gäller att nu ta snabba beslut känner jag. Väldigt snabba...

Över: Ch. Vouges Roiyaru Naiki
Under: Chinart Tada Musuko - 2 res CC´s
 
BLODBAD 2.
Inträffade igår när jag badade "Jennifer" och "Ruth" eftersom jag tyckte att de skulle vara extra fina på jobbet idag. Det är ju dessutom fredag och då klär tydligen tjejerna på kontoret upp sig lite extra, så varför skall inte "Jennifer" och "Ruth" då också vara fina? När man badar så klippet man ju även klor och tassar. Typiskt nog så klippte jag för långt på en klo var på " Jennifer" OCH "Ruth". Det var naturligtvis och givetvis också sista klon jag hade att klippa. På "Jennifer" stoppade det ganska fort. Men på "Ruth", - Huu, det slutade aldrig...

BLODBAD 3.
Vad som har orsakat att våra avlopp inte har fungerat så bra den sista tiden beror på att "nån" har haft blodbadsveckan. Och sedan spolat ner tamponger vilket har orsakat stopp och problem. Väldigt konstigt när "bajskillarna" som var här igår och löste stoppet säger - Absolut förbjudet att spola ner tamponger i toaletten. - Öh bloodyhell, tänkte jag för mig själv. Hur gick det till när två fjollor bor här?

En Bloody Mary i helgen kanske?

Inga kommentarer: