fredag 25 januari 2013

VAD HÄNDER?

Helt galet gav jag och Hanna oss iväg tidigt till gymmet idag. Det var tidigt, mörkt och svinkallt ute. För mig blir det 3dje gången denna veckan jag är där. Helt galet vad händer?

Har fortfarande lite svårt att se mig själv på ett gym. Men ändå säger numera hjärnan och kroppen till att; - Kanske träna lite? Helt otroligt att det kan bli så. Men jag är så stolt och nöjd över mig själv. För jag vet att jag kan om jag bara vill, spelar egentligen ingen roll vad det gäller. Antingen är det 100%, eller så kan man lika gärna skita i det.

Min kropp börjar nu också säga att den vill ha MAT!! Det har den aldrig gjort tidigare. Nu när jag kom hem från gymmet så var jag så hungrig så jag slängde i mig resterna från igår. Pasta med tomatpesto och kycklingwok. Herregud, sicken jävla frukost.... Hahahaha...

Inga kommentarer: