måndag 25 februari 2013

HUNDBAD!!

Idag har jag badat och fixat till "Rickey", Ch. Clopsville Gin Rickey och även lille "Jimmy", Vouges Zinatra. När jag sedan stod och fönade det sista på "Jimmy" så ringer min massör Tor och frågar vad jag gör?
VOUGES ZINATRA - 1 CC
(Ch. Clopsville Baileys - Rosscrea Simply Red - 1 CC)

- SHIT, på tal om kalendrar så hade vi satt upp olika tider. Han 16:30 och jag 17:30. Så det blev ingen massage för mig idag. Men, men ... Ny tid är nu bokad och allt är i sin ordning. Hoppas nu att vi har samma tid denna gång. ;-)

Han är så gullig Tor för han erbjöd sig att ta med en bänk och sina grejer och komma hem till mig istället imorgon. Asså, snacka om gulligt och vilken service - Eller hur? Men tillslut enades vi om att skjuta på allt två veckor....

Inga kommentarer: