måndag 25 februari 2013

VAD HÄNDER I VECKAN!

Sitter och kollar i min kalender som jag har i min iPad, och det ser helt tomt ut. Men inte så konstigt då jag inte riktigt har lärt mig att använda denna ännu. Kanske vore det bra att göra det då den är på nått sätt sammankopplad med min iPhone.

 
Men gammalmodig som man är så skrivs allt förhand i en vanlig hederlig kalender. Så vad skall göras denna vecka?

- Massage idag, vilket skall bli riktigt skönt!!

- Imorgon kommer besök av två tikar som skall paras. Besöket bor över till onsdag, tror jag!? Men hundarna stannar kvar till nästa vecka, nån gång!

- Sen på onsdag kommer en dam som är intresserad av att titta på Japanese Chin. Sedan på onsdagskvällen måste vi ta tag i träningen igen, har slappat lite med det den sista tiden faktiskt. Hanna kommer också på onsdag och stannar som vanligt till fredag.

- Torsdagen tänkte jag viga åt valpköpare som vill komma och titta på sina Cavaliervalpar.

- På fredag måste vi försöka se till att få ner "Laila", Ch. Vouges Orthia från Stockholm, då hon väntar valpar! Plus at vi måste hinna med att träna igen, eller kanske det får bli på torsdag!

Sen har man ju allt det där vanliga man gör varje dag... Städ, tvätt och hundar med bad och allt sånt!! Så ja, det blir en vecka som säkert rusar iväg och det blir fullt hus och full rulle som vanligt!!! ;-)

Hoppas att er vecka blir bra!!! - NU KÖR VI.....

Inga kommentarer: